Tuesday, May 4, 2010

Aloe Vera Aqua Gel 6 in 1 (Multi-Purpose Gel)


Memberi kesempurnaan kulit wajah.


Gel pelembab yg mudah diserap dan tidak berminyak. Rumusan khas pati aloe vera dan pelembab istimewa membantu memelihara struktur kulit yg sihat, cerah dan tampak muda. menjadikan kulit lebih lembut...licin dan terasa segar sepanjang hari. Intensif AVAG memberikan fungsi pencerahan yg melindungi kulit..membantu memperolehi warna kulit yg lebih cerahdgn tona warna yg sekata. Gabungan bhn2 semulajadi dpt membantu mengurangi bintik bintik hitam dan mengurangi kekusaman. meminimumkan penggelapan kulit. Sesuai utk semua lelaki...wanita dan kanak-kanak.


BERMINAT !!! SILA HUBUNGI 012-4930057...(SMS/CALL) EMAIL : rimi_seri@yahoo.com



Keistimewaan 6 in 1 :-
1. Mask/Masker: Rumusan pati aloe vera bertindak sebagai masker dan berfungsi menghalang kedut.


2. Lifting/Menegangkan : Gel yang mudah menyerap dan menjadikan kulit anda lebih lembap dan tegang sepanjang hari.


3. Sooting/Menyegarkan : Ia juga membantu membaiki kulit yg rosak dan terbakar disebabkan terlalu byk menggunakan bhn kimia dan toksid.



4. Moisturising / Pelembab : Aqua jel membantu mengurangi kekusaman bintik-bintik pengelupasan mikro secara lembut.



5. Wound Healer / Pemyembuh Luka : Membantu menyembuh luka dan kecederaan pada kulit.



6. Care For Problem Skin / Merawat Kulit Yang Bermasalah : Aqua Gel membantu merawat kulit berjerawat,jeragat,resdung,radang kulit dan kesan-kesan penuaan.


Fungsi-fungsi Aloe Vera Aqua Gel :-


Untuk Kulit :


Membantu mengatasi masalah kulit seperti jerawat,kulit kering dan tidak bermaya,ruam panau,kurap,bisul dan sebagainya. Utk kulit melecur akibat terkena air atau minyak panas dan api. Menghaluskan kulit tumit kaki yg kasar dan pecah-pecah.


Untuk Luka :


bersifat anti-bakteria dan anti kulatbagi membunuh dan menghalang jangkitan kuman dan mengelakkan luka dari merebak serta mempercepatkan proses penyembuhan.


Untuk Rambut & Kulit Kepala :


Menggalakkan pertumbuhan rambut baru yg lebat & hitam bersinar, membunuh kuman utk menghilangkan bau yg tidak selesa pd rambut, menyejuk,mengurangi kegatalan serta melindungi dari gangguan kelimumur.



No comments:

Post a Comment

sharing is caring...